(L)

jag vill bara skriva en sak.
tror dock inte att hon läser detta men får se till så hon gör det.

pernilla johanna sjöberg.
vi har känt varandra sen fyran ungefär?
snart fyra år.
men det va i femman vi började umgås.
och vi va jätte tajta där ett tag,
men vi slutade umgås,vi slutade prata.
vi båda hittade nya vänner.
men jag slutade aldrig älska dig.
jag har alltid velat vara med dig,
alltid velat snacka med dig om allt.
men jag har inte kunnat.
jag vet inte varför,
det va väl för att jag trodde inte du skulle bry dig.
jag vet inte om du gör det heller?
du kan va riktigt jobbig ibland,
men det kan alla va,men du får mig ändå alltid att le för du är så jävla konstig,
fast på ett bra sätt.
och jag saknar alla våra bra stunder,
alla våra stunder.
det finns en hel del.
fast det va ett tag sen nu.
jag saknar oss fortfarande.
jag önskar bara du förstod att jag skulle göra allt för att få tillbaka din vänskap så som den en gång va.
du är bäst bruden.
lite blandade bilder.
haha sjukt ful är jag på alla men jaja,
pernilla är världens finaste så titta på hon.
och pernilla,
glöm aldrig att jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0